Antik Yunanlılar Felsefeyi Tatilde mi Bulmuştu?

-Neden burdayım?
    İlk post neden yazdığımı kendime hatırlatmak için. Çünkü şu an bir şey aramak için bilgisayarı açan ama karşısına Google sayfası açılınca ne aradığını unutup boş bakan insan temsiliyim.

-Kimim?
    Sayfanın sol tarafından Bir Çeşit Ben İşte yazan bloga tıklarsanız kişiliğim hakkında uzuuun bir ayrıntıya erişebilirsiniz. Yani vaktiniz varsa...
    Bunun dışında..
    Uf...
    (Kendini kolayca tanımlayan kimse var mı?)
    Yok olmadı! ... Madde madde yazcam ..

  • Standartlara uygun bir kişiyim. (Boy dışında!)
  • Okumak, biyografik filmler başta olmak üzere film izlemek, yemek yemek (evet bence bu da hobi), herşey için listeler hazırlamak ve heeerşey için planlamalar yapmak gibi zevkleri olan biriyim. 
  • Astrolojiye inanıyorum. (Tamam dövmeyin!)
  • Çok konuşma konusu bulamam, sevmem, sıkılırım. Ama beynim hiç susmaz!! :)
  • Bunlar dışında yaşım, mesleğim ve geri kalan herşeyin çok da mühim ayrıntılar olmadığı kanısındayım.
-Şimdi burda ne yazmayı planlıyorum?
    Çocukluğumdan beri okuduğum kitapları notlar alarak okumayı, günlükler tutmayı çok seviyorum. Bu benim rahatlama yöntemim. Bu yüzden çocukken yazar olmayı hayal ediyordum. Evcilik oyunlarındaki mesleğim "dergi editörü"ydü. Şimdi burda bi nebze bu hayallerimi bir dünya haline getirmek istiyorum.
    Bu minik dünyamda unutmak istemediğim, beğendiğim herşeyi ve bunlarla ilgili yorumlarımı buralara not etmek ve okuyanlarla paylaşmak istiyorum. 

    Dünyada var olan herşey gibi ben de geçici fikirlere sahibim. Bugün beğendiğim şeye yarın farklı ve biraz daha eleştirel bakabilirim. Şimdiden hazırlıklı olmak lazım :)
    Bu blogu açmak aylardır aklımdaydı. Çünkü bence yazmak insanın kendine zaman ayırması ve rahatlaması anlamına geliyor. Herşeyle ve herkesle ilgilendiğimiz kadar kendimizle de ilgilenmemiz lazım dimi .. Cesaret edip bloga adım atmaksa tatilimin sonuna denk geldi. Sanırım tatil gerçekten de insanın düşünmek için zaman bulduğu ve yaratıcılığını artıran harika birşey. Gitmesen olmaz mı tatil ?!!
    Dayanıp yazının sonuna kadar geldiyseniz hoşgeldiniz =) Hem bloguma hem dünyama. Şimdiden gelmenize memnun oldum. Paylaştıklarıma bırakacağınız yorumlarla ben de sizi tanımak ve düşüncelerinizi öğrenmek isterim :)
    Yeniden yazmak çok güzel :)



Yorumlar