Sabır Taşı Programı: Kelime Oyunu

   Bugün yemek blogu açıp da patates kızartması ya da sade omlet tarifi veren bir blogger gibi davranacağım. Düşününce herkesin bildiği,yaptığı ama yazınca 'bundan da bahsedilir mi?' denen bişi... 
   Ömrümün bir döneminde kesinlikle katılmayı hayal ettiğim yarışmadan.. Seyrederken ben bile "Nasıl bilemiyorsun, daha ne desin bu adam!" çığrışları atıyorken Ali İhsan Varol vala iyi sakin duruyor. Ne olursa olsun yıllardır ekranda kalabilirliğiyle (yetenek sergilenmeyen yetenek yarışması olmadığı halde) favorilerim arasındadır.

   Bir sunucu, 4-5 yarışmacı, kelime soruları... Başka hiçbir şey. Bakınca sıkıcı mı? Evet.. Peki kendisini nasıl bu kadar izletebiliyor diye düşünüyorum ama henüz net bir cevap bulamadım.. Bulmacada iyi değilimdir, uzuun yolculuklar ve deniz kenarında şezlongda uzanırkenki zamanlar dışında çözmem.. Ama bu yarışmayı seyrederken kendinizi bulmaca ustası gibi hissediyorsunuz. Bunda en büyük sebep büyük ihtimalle Ali İhsan Varol'un neredeyse cevabı verecek hale gelen ipucu verme çabası olsa gerek. Bir adam bu kadar ciddiyetle bu kadar sempatik nasıl görünebilir.. Sanki lise hocası :) Disiplin sağlayacağım derken o çocuksu suratını sakalla kamufle etmeye çalışan, ara sıra kulaklarına kadar kızaran, alabildiğine saçma cevaplar karşısında sabredip, bazen terslemekten kendini alamayan.. Tam bir lise öğretmeni ..
    Ali İhsan Varol mu seyrettiriyor, soruları bilince ego kasıyorsunuz da bağımlılık mı yapıyor bilmiyorum ama ben seyrederken çok eğleniyorum. Tavsiyedir seyredin seyrettirin :)
 
 

Yorumlar