Ağlayacak mıyız Anlayacak mıyız

   Bu söz bugün, emekli Edebiyat Öğretmeni babamın sosyal paylaşım sitesinde paylaştığı söz. Bugün 10 Kasım 2017.. Ölümünün 79.yılı. Evet özlemle anıyoruz, ama neden sadece bugün?


   Her 10 Kasım'da olduğu gibi etkileyici reklam filmleri çıktı, onu çalışan insanda, bilimde, sanatta gördüğünü iddia eden reklamlar. Törenler yapıldı. Bir sürü insan Anıtkabir'e yol aldı.
   Lise yıllarından beri çok da iyimser değilim bu konularda. Her 10 Kasım'da suçlu hissediyorum mesela. Onun istediği gibi olamadık diye, bize bıraktığı ülkeyi ilerletemedik diye, "O bugün var olsaydı, eserim dediği Cumhuriyeti ve milletini bu halde görmek ister miydi" diyorum. O yüzden yapılanlar çok anlamlı gelmiyor.

   Onu özlüyorum ve bir gün gerçekten değeri anlaşılır da bilime,sanata, spora önem veren; büyük işler başaran bir ülke olur muyuz diye.. Onu anlayan, ama maalesef ağlayanlar arasındayım galiba.. Çok mu karamsarım.. Evet..

Yorumlar

  1. Ay nihayet buldum seni Şule. :)))) Bloğumu izlemeye alanları bazen bulamıyorum çünkü. Neden dersen izlediğini gösteren renkli profil resmine tıklayınca, senin bloğuna ulaşamıyorum sadece senin izlediğin blog listene ulaşabiliyorum, ama sonunuda buldum. Takipteyim:)

    Ata'mızın mekanı cennet olsun, onu anlamak aslında hiç zor değil, o kadar güzel bir insan dünyaya nadiren gelir güzel derken iç güzelliğini kasdediyorum zaten içinin güzelliği yüzüne de yansımış nur yüzlü insan. Borcumuzu ödeyemeyiz asla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya o durumdan ben de baya muzdarip oldum ..Çözüm de bulamadım açıkçası :)
      Atatürk hakkında çok şey söyleyebiliriz ama işte genelde 10 Kasımlarda söyleniyor sadece.
      Özleniyor...

      Sil
    2. İnanmayacaksın öyle kolay bir çözümü var ki, duy da inanma:))kendi bloğunu da izlemeye al dolayısıyla senin resmine tıklayanlar orada senin bloğunu da görüp şıp diye bulurlar:)
      Umudunu kaybetme 10 kasımda Anıtkabir'deydim öyle muhteşem bir kalabalık vardı içim umutla doldu.

      Sil
    3. Mantıklııı :) Teşekkür ediyorum

      Sil

Yorum Gönder

Klavyeye değen parmaklarınıza sağlık :)