Çalışmaya Gittim Dönücem

 
    
   En huysuzundan, en kontrolcüsünden ve en katısından bir oğlak burcu insanı olarak bu ara oğlaklığım tutmuş durumda. Sürekli ve kontrolsüz bir şekilde birşeylere çalışıyorum. Ama bu çalışma sonunda bir beklentim de yok, amaç sadece kendimi mutlu etmek. Sebebiyle yüzleşmeye hazır değilim sanırım. 

   Mesela öncelikli olarak nefes almaksızın Yabancı Dil Sınavına hazırlanıyorum. NEDEN? Bunu çok soruyorlar. Dil tazminatı mı alacaksın? Olursa neden olmasın ama o kadar puan alamam. E O ZAMAN? Yüksek lisans çooook hayali bir şey ama olursa neden olmasın? Yani nedenini bilmeden, notlar alarak, fosforlu kalemler ve yapışkanlı kağıtların büyüsü altında çalışıyorum. Peki sonuç? Yok. 
Şöyle ki; anladığım kadarıyla insan beyni ciddi anlamda yaş ilerledikçe tembelleşiyor. İnsan beyni değilse bile benimki tembelleşmiş arkadaş. Hafıza zaten çocukluktan beri yok. Hadi onu anladım. Ama yani çözülen soruların yarısı yanlış çıkar mı? Çalıştıktan bir saat sonra insan ne çalıştığını unutur mu? Çalışıyorum mutsuz oluyorum, mutsuz oldukça hırslanıp yine çalışıyorum ve bu kısırdöngü bir şekilde devam ediyor. 

   Diğer çalıştığım şey araba sürmek. Başlı başına başlığı hakeden bir konu. Geveze başta anlayışlı bir şekilde başladı çalıştırmaya. En son ki sürüşümüzde "Allah'ım böyle bir konu yüzünden ayrılmasak bari" diye geçiriyordum içimden.. Ya sürmeye sürüyorum. Vala bak. Arabayı kaldıramadığım günleri biliyorum. Araba bir şekilde gidiyor. Ama paniklediğim anda slow motion bir klibimle Şebnem Ferah söze giriyor: "SİL BAŞTAAAN BAŞLAMAK GEREK BAZEENN...." 
Geçen gün kırmızı ışıkta araba stop etti mesela. Arkadakiler zaten sarıyı bile beklemeden çalıyor ya. Ben şaşırdım napcağımı, bir yandan Geveze bağırıyor. Korkunçtu ya ortaokuldan beri öyle rezil hissetmemiştim. 
Bir de araba bilmem kaçta 4.vitesi yemez, dönel kavşakta duracaksın, bak sinyal vermedin diye bıdır bıdır ayrıntıları konuşan bir Geveze ile işler çok zor. Ama kimseye derdimi anlatamıyorum. Bende var heralde bir sorun diyorum. 

   Tabi bu çalışmalar dışında hergün bir saat işe gidip gel, yemek hazırla falan derken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Bir an önce şu çalışmalardan güzel sonuçlar almak istiyorum. Lütfen evren lütfeeeeen!!!!

Yorumlar

  1. Çok teşekkür ediyorum :) Umarım dediğin gibi engeller yok olur :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Klavyeye değen parmaklarınıza sağlık :)