20-19 UN İLK GÜNÜ

   
    Ayılabilenler için yeeepyeni bir GÜNAAYDIIIN!
    Erken uyananlar içinse 'Neden öyle bişi yaptın ki?' :P

    2019 ne ara geldi dimi ya? Gerçi 2018 hepimiz için yorucu, yıpratıcı ve 'bitse de gitsek' bir yıl olmuştu. Ama yine de insan şaşırmadan edemiyor yılların gidişine.. O değil de tüm sene yaptıklarınızı nasıl hatırlıyorsunuz yaa? Ben hasta olduğum günler, telefonumun evlat acısı gibi ani bozuluşu ve yeni telefon alışım dışında hiçbir şey hatırlamıyorum :D

    Buraları özlemişim. Yazmayı da... Bu sene için birçok kişi gibi bir sürüü hedef belirledim. Daha çok yazmak bunların başında geliyor. Vira bismillah diyelim :) Bir de biz insanlar ne kadar açız yeniden yeniden yeniden umutlanmaya. Ne kadar düşsek de tekrar kalkmaya.

    Tüüm dileklerimizin gerçekleştiği ve daha güçlü kalkışımızın olduğu bir yıl olsun. Sonumuz şu karikatür gibi olmasın, hevesimiz hep sürsün :)


Yorumlar

  1. Merhabalar,Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Klavyeye değen parmaklarınıza sağlık :)