Çıtır Çerez Filmlerden Bir Öneri - 3 : Arkadaştan Öte

    2011 Amerikan yapımı film.

    

    Konusu : New York'ta yaşayan Jamie(Mila Kunis) bir şirketin insan kaynakları sorumlusudur. Dylan (Justin Timberlake) ise Los Angeles'ta çalışan bir sanat yönetmenidir. (Ben konusunu okumadan filmi izlediğim için filmde blogger sanmıştım :)) Jamie ve Dylan tanıştıktan sonra yaşadıkları kötü ilişkilerden söz ederken sadece arkadaşlık ve seksin olduğu bir ilişki kurmaya karar verirler. Yani romantik duygular olmayacaktır.

    Birbirini sadece arkadaş olarak görmek ve duygularını katmadan seks yapmak mümkün müdür?

    Yorumuma gelecek olursak; alın sevgilinizi,eşinizi ya da arkadaşınızı patlatın mısırınızı, filmin tadını çıkarın. Son derece sevimli ve eğlenceli bir film. Özellikle Justin Timberlake'in oyunculuğu beni çok eğlendirdi. Onun dışında çift, iyi seçilmiş. Yani bazı filmlerde çiftler, arkadaş mı sevgili mi ayrımını iyi veremeyebiliyorlar. Bu filmde ise o arkadaşlıktan aşıklığa geçme kısmını oldukça tadında verdiklerini gördüm. 

    Kısaca seyredin beraber yorumlayalım :)

Yorumlar

  1. Keyifli bur filme benziyor:)
    Listeme aldım teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlerken eğlendim. İyi eğlenceler :)

      Sil
  2. Blogunuz çok güzel.. Sizi kendi sayfama da beklerim https://lensgo.com.tr/ :) İyi günler dilerimm..

    YanıtlaSil
  3. Blogunuz çok güzel.. Sizi kendi sayfama da beklerim https://lensgo.com.tr/ :) İyi günler dilerimm..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Klavyeye değen parmaklarınıza sağlık :)